نحوه استفاده از چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری، یک عنصر بسیار مهم و ضروری برای نصب صحیح انواع کاشی در ساختمان‌ سازی است. این نوع چسب ها به‌ دلیل مواد اولیه با کیفیت و خواص فوق‌العاده خود، مصالحی بسیار کاربردی برای ایجاد پیوند قوی بین کاشی ها و سطوح هستند و به‌ علت استفاده راحت جهت ایجاد چسبندگی، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشند. چسب های کاشی پودری، در واقع بهترین گزینه برای آماده‌ سازی پروژه‌ های کاشی دیواری و سرامیکی هستند و جهت نصب انواع کاشی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

چسب کاشی پودری چیست؟

چسب کاشی پودری، نوعی چسب کاشی بسیار قوی است که از آن جهت چسباندن انواع سرامیک و کاشی بر روی سطوح استفاده می‌ شود. این نوع چسب ها از انعطاف‌ پذیری مناسبی جهت جلوگیری از شکستگی و یا ترک خوردگی کاشی ها برخوردار هستند و علاوه بر قدرت چسبندگی بالا، از سرعت قابل قبولی نیز در نصب و اجرا برخوردار می باشند. چسب های کاشی پودری بر پایه سیمان هستند و در دو رنگ سفید و خاکستری در بسته‌ بندی‌ های استاندارد به بازار عرضه می‌ شوند. از مهم‌ ترین کاربرد های چسب کاشی پودری نیز می‌ توان به استفاده از آن‌ ها در کف استخر، نمای داخلی و بیرونی ساختمان، انواع سرامیک، بیمارستان‌ ها، سرویس‌ های بهداشتی، گاراژ و غیره اشاره نمود.

جهت اطلاع از قیمت و سفارش چسب کاشی پودری پرسلان نیز می‌ توانید با دفتر پوینر تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

روش مصرف چسب کاشی پودری

چسب های کاشی پودری، گزینه ایده‌آلی برای کاشی‌ کاری انواع دیوار ها و کف در محیط‌ های خشک و مرطوب هستند و از استاندارد و کیفیت بسیار بالایی در دوام و ماندگاری نیز برخوردار می باشند. این چسب ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ نم و رطوبت  هستند و بنابراین قابل استفاده و اجرا در انواع محیط‌ های مرطوب همچون سرویس‌ های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر و غیره می‌ باشند.

جهت اطلاع از نحوه استفاده از چسب کاشی پودری نیز می‌ توانید از طریق مراحل زیر اقدام نمایید:

آماده‌ سازی سطح

برای استفاده از چسب کاشی پودری و کیفیت در اجرا و افزایش چسبندگی، ابتدا سطح مورد نظر را برای اتصال کاشی‌ ها، به طور کامل از وجود هر گونه گرد و غبار و ذرات پاک کرده و سپس آن را خشک نمایید.

آماده‌ سازی چسب

چسب های کاشی پودری در کیفیت‌ ها و برند های متفاوتی در بازار موجود هستند که از بهترین آن‌ ها می‌ توان به چسب کاشی پودری پرسلان poiner اشاره نمود. برای آماده‌ سازی چسب پوینر، ۲ کیلوگرم از پودر را به‌ همراه ۵ لیتر آب مخلوط کرده و مواد را تا به دست آمدن خمیری چسبناک، به‌ طور کامل ترکیب نمایید. بهترین دما برای ترکیب چسب پودری پرسلان پوینر نیز دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتی‌ گراد است و بهترین زمان برای استفاده از آن نیز ۱۵ الی ۲۰ دقیقه پس‌ از ترکیب پودر با آب می‌ باشد.

نصب کاشی

پس‌ از آماده‌ سازی چسب کاشی، نوبت به نصب کاشی و یا سرامیک بر روی کف و یا دیوار می‌ رسد. چسب کاشی پودری پوینر، قابل‌ استفاده برای چسباندن انواع سرامیک و کاشی ها بوده و از این‌ رو می‌ توانید به‌ راحتی از آن برای انواع کاشی‌ کاری و نما استفاده نمایید. برای نصب کاشی بر روی سطح نیز ابتدا مقدار کمی از چسب پودری را توسط کاردک با ضخامت کم بر روی دیوار کشیده و پس‌ از چسباندن کاشی، اضافات چسب را از اطراف آن تمیز نمایید.

به این نکته توجه نمایید که برای افزایش چسبندگی کاشی به سطح، ملات چسب کاشی پودری را باید به شکل شیاردار بر روی دیوار کشیده و جهت کاشی‌ کاری دیوار های مرطوب نیز بهتر است پشت کاشی‌ ها را نیز چسب کاری نمایید. جهت افزایش کیفیت در کاشی‌ کاری و ایجاد پیوند مقاوم بین کاشی و سطح نیز بهتر است فشار ثابت و یکنواختی را به کاشی‌ ها برای خشک شدن وارد نمایید.

سخن پایانی

با توجه به توضیحات ارائه‌ شده، چسب کاشی پودری، یکی از مصالح بسیار کاربردی و با کیفیت برای انواع کاشی‌ کاری و سرامیک کاری در ساختمان سازی است و علاوه‌ بر سهولت در اجرا، از قیمت بسیار مناسبی نیز با توجه به دوام و کیفیت کار برخوردار می‌ باشد.

مجموعه پوینر، تولید کننده و ارائه دهنده انواع چسب کاشی پودری پوینر است و بهره‌مندی از تیم بسیار متخصص و باتجربه خود، در بالاترین سطح کیفی محصولات خود را تولید و به بازار عرضه می‌ کند. محصولات این مجموعه قابل استفاده برای انواع کاشی، سرامیک، کانتر، روشویی، نمای بیرونی و داخلی ساختمان و غیره هستند و علاوه‌ بر کیفیت بسیار بالا، دارای خاصیت ضد آب می‌ باشند.

جهت اطلاع از قیمت و سفارش انواع چسب پوینر و چسب کاشی پودری پرسلان، می‌ توانید با دفتر مرکزی پوینر تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *